REKLAMA
Znaleziono 8980 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Myślibórz] Supermarket "Lidl", ul. Łużycka 1
Myślibórz
Supernovainwestycja
Pokaż inwestycję
Supernova
Kraków, Śródmieście, Lema
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Epique"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Epique"
Warszawa, Bielany, Czechowa
Villa de Charmeinwestycja
Pokaż inwestycję
Villa de Charme
Warszawa, Bemowo, Szeligowska 25a
Dolina Mokotówinwestycja
Pokaż inwestycję
Dolina Mokotów
Warszawa, Mokotów, Bergamotki
Alineainwestycja
Pokaż inwestycję
Alinea
Warszawa, Białołęka, Łopianowa
inwestycja
Pokaż inwestycję
Lidl, ul. Strachocińska/Przy Torze 2
Wrocław, Psie Pole, Przy Torze 2
Leśna Sonatainwestycja
Pokaż inwestycję
Leśna Sonata
Sopot, 23 Marca
Safranoinwestycja
Pokaż inwestycję
Safrano
Kraków, Podgórze, Krokusowa
Centrum Handlowe TGGinwestycja
Pokaż inwestycję
Centrum Handlowe TGG
Wrocław, Stare Miasto, Słubicka 18
inwestycja
Pokaż inwestycję
Hala produkcyjno - usługowa, Zachodnia
Bytom, Zachodnia
Aleje Jerozolimskie 86/88inwestycja
Pokaż inwestycję
Aleje Jerozolimskie 86/88
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 86/88
IKONA Światowida 5inwestycja
Pokaż inwestycję
IKONA Światowida 5
Warszawa, Światowida 5
B&B HOTEL Lesznoinwestycja
Pokaż inwestycję
B&B HOTEL Leszno
Leszno, Słowiańska 50
Stworzą biuro przyszłości w The FORM – Colliers z nową siedzibą w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Stworzą biuro przyszłości w The FORM – Colliers z nową siedzibą w Warszawie
Już w I kw. 2025 roku zespół ekspertów firmy doradczej Colliers wprowadzi się do nowoczesnego biurowca The FORM, realizowanego przez Lincoln Property Company Poland przy ul. Miedzianej 11 w Warszawie. Nowa siedziba firmy zajmie niemal 2 914 mkw. na najwyższym piętrze budynku. O zmianie lokalizacji zdecydowały m.in. dynamiczny rozwój firmy i znaczący wzrost liczby pracowników (o 87% w ciągu 5 lat), dbałość o komfort zespołu i partnerów biznesowych, a także konsekwentna realizacja strategii ESG, zakładającej m.in. redukcję śladu węglowego.
[Polska] Polska w pierwszej europejskiej trójce pod względem popytu na magazynyartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Polska w pierwszej europejskiej trójce pod względem popytu na magazyny
W I półroczu wynajęto 1,72 mln mkw. magazynów – najwięcej w historii. Popyt netto wyniósł 1,3 mln mk...
Seifert Polska i Daimler Truck Polska wybrali Segro Logistics Park Strykówartykuł
Pokaż artykuł
Seifert Polska i Daimler Truck Polska wybrali Segro Logistics Park Stryków
Seifert Polska, spółka-córka międzynarodowego operatora logistycznego wybrała kompleks Segro Logistics Park Stryków w województwie łódzkim. Firma zdecydowała się na wynajęcie w 6,9 tys. mkw.
Hillwood & LCube Wrocław Eastinwestycja
Pokaż inwestycję
Hillwood & LCube Wrocław East
Fabryczna
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminęartykuł
Pokaż artykuł
Dwaj kolejni, wielcy światowi giganci zainwestują na Dolnym Śląsku. Wybrali małą gminę
Kolejne dwie znane, światowe marki zainwestują na Dolnym Śląsku. I to niemal w tym samym czasie i w jednym miejscu. Globalny, amerykański potentat z branży e-commerce Amazon i wielki europejski koncern, niemiecki Bosch. Na lokalizację swoich najnowszych, olbrzymich inwestycji wybrali województwo dolnośląskie i małą gminę Dobromierz w powiecie świdnickim.
Stellantis rozpoczął produkcję modelu Jeep Avenger 4xe w zakładzie w Tychachartykuł
Pokaż artykuł
Stellantis rozpoczął produkcję modelu Jeep Avenger 4xe w zakładzie w Tychach
Zakład samochodów osobowych Stellantis w Tychach uruchomił 28 marca produkcję Jeepa Avengera 4xe z napędem na cztery koła, a jako pierwszy został wyprodukowany egzemplarz z ekskluzywnej serii specjalnej The North Face Edition, która powstanie w limitowanej liczbie tylko 4 806 egzemplarzy, nawiązującej do wysokości góry Mont Blanc, najwyższego szczytu w Europie. Jeep Avenger 4xe łączy ponadczasowy wygląd i możliwości terenowe Jeepa z bardziej ekologicznym napędem na wszystkie koła i zaawansowaną technologią, zapewniając niezrównane wrażenia z jazdy. Z kolei edycja specjalna nawiązuje do idei odkrywania i eksploracji, odzwierciedlając wartości obu marek.
REKLAMA